Forum Westside -  Rap -  Hip Hop -  Boyz N Tha Hood Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kino Latynoamerykańskie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kubbbaaa
Administrator



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Compton

PostWysłany: Wto 16:02, 23 Paź 2007 Powrót do góry

City of God - Cidade de Deus (2002)

Image


ImageImage

ImageImage

ImageImage


Koniec lat 60. W największej faveli w Rio de Janeiro zwanej Miastem Boga (Cidade de Deus) grasuje trójka nastoletnich przestępców, znanych jako Tender Trio. Shaggy, Clipper i Goose dokonują napadów z bronią w ręku, w czym sekunduje im mały Lil Dice, którego marzeniem jest zostać największym bandytą w Rio. Zupełnie inaczej przyszłość wyobraża sobie młodszy brat Goose'a, Rocket. Chłopak boi się broni, ciągnie go natomiast do fotografowania. Na kolejny skok Tender Trio zabiera ze sobą Lila Dice'a - dzieciak ma stać na czatach. Kiedy chłopcy uciekają po udanym napadzie, Mały Dice uczy się używać broni, którą wręczył mu Shaggy... Mija kilka lat. O Tender Trio pozostało tylko wspomnienie. Rocket chodzi do szkoły i robi zdjęcia, obracając się w kręgach tzw. "złotej młodzieży". Lil Dice natomiast jest już najgroźniejszym przestępcą Cidade de Deus - zmienia więc swoje imię na Lil Ze. Jest też najważniejszym bossem narkotykowej mafii w faveli.

Recenzja

Miasto Boga robi piorunujące wrażenie. Szybki, efektowny, teledyskowy montaż i zdjęcia w reportażowym, momentami niemal telewizyjnym stylu zostały przez Fernanda Meirellesa wykorzystane do opowiedzenia wstrząsającej historii z życia slumsów. Historii dodajmy, która nie jest tylko wymyśloną opowiastką, lecz dniem powszednim wielu mieszkańców dzielnic biedoty w Rio de Janeiro. Zachwyciło mnie owo mistrzowskie połączenie nowoczesnej formy i poważnego, społecznego tematu. Meirelles nie bawi się z widzem, ale wbija go w fotel i prawdziwie porusza.

Obraz Brazylijczyka jest znakomicie pomyślany i perfekcyjnie zrealizowany, lecz jego największy atut to autentyzm. Nie tylko dlatego, że bez wahania wierzymy w rzeczywistość faveli jaką prezentuje nam reżyser. Meirelles główne role powierzył amatorom - mieszkańcom slumsów w Rio. Jego aktorzy, tak jak filmowi bohaterowie, znają realia panujące w takich dzielnicach, wielu z nich trudniło się handlem narkotykami. Poza tym autor zdecydował się kręcić w favelach (co prawda nie w tytułowym Cidade de Deus, gdzie dla filmowców było zbyt niebezpiecznie; zresztą także ekipa Meirellesa padła ofiarą mafijnych bossów, zmuszona do płacenia im po dwa dolary dziennie za każdego statystę oraz pięć za każde ujęcie wykonane z okna prywatnego domu), więc to, co widzimy na ekranie po prostu istnieje. W efekcie granica między artystyczną kreacją a reportażową obserwacją jest niemal niezauważalna. Takie wrażenie pogłębia jeszcze wprowadzenie narratora-obserwatora, którym w Mieście Boga jest Rocket. Chłopak przygląda się zdarzeniom, w które często nie jest bezpośrednio zaangażowany. A jego funkcję obserwatora (bardziej niż opowiadacza) podkreśla owa fotograficzna pasja.

Miasto Boga opowiada o początkach narkobiznesu w favelach. Widzimy dekadę z życia Cidade de Deus i narastającą falę bandytyzmu, przed którą dla większości mieszkańców nie ma ucieczki. To obraz przerażający w swojej oczywistości, gdy dostrzeżemy, jak działa ta samonakręcająca się spirala. Co ciekawsze, przemoc nie jest na ekranie przedstawiona w sposób dosłowny. Meirelles konsekwentnie unika epatowania nią, często zaledwie ją sugerując. Efekt jest jeszcze silniejszy, a emocje widza wystawione na poważną próbę.

Fernando Meirelles zrobił zatem kino społeczne w stylu kreacyjnym, który wydaje się przecież skrajnie nierealistyczny. Znakomicie jednak wyważył wszystkie elementy, pokazując nam wycinek brazylijskiej rzeczywistości. Miasto Boga to obraz fascynujący i straszny zarazem, o którym trudno tak po prostu zapomnieć. Dowód na to, że nowoczesny język filmowy może służyć nie tylko postmodernistycznej zabawie.

źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Kod:

Code:
http://rapidshare.com/files/28262426/City.Of.God.DVDRIP.2002.part1.rar
http://rapidshare.com/files/28262609/City.Of.God.DVDRIP.2002.part2.rar
http://rapidshare.com/files/28262662/City.Of.God.DVDRIP.2002.part3.rar
http://rapidshare.com/files/28454509/City.Of.God.DVDRIP.2002.part4.rar
http://rapidshare.com/files/28454665/City.Of.God.DVDRIP.2002.part5.rar
http://rapidshare.com/files/28454703/City.Of.God.DVDRIP.2002.part6.rar
http://rapidshare.com/files/28460968/City.Of.God.DVDRIP.2002.part7.rar
http://rapidshare.com/files/28461573/City.Of.God.DVDRIP.2002.part8.rar


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kubbbaaa
Administrator



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Compton

PostWysłany: Wto 16:13, 23 Paź 2007 Powrót do góry

Dziewięć Królowych - Nueve reinas (2000)

Image

Współczesne Buenos Aires. Dwaj oszuści, Marcos i Juan, mają zrealizować plan sędziwego fałszerza, który chce sprzedać serię podrobionych przez siebie cennych znaczków o nazwie Dziewięć Królowych. Nabywcą falsyfikatów miałby być skompromitowany polityk Gandolfo, który następnego dnia wyjeżdża za granicę. Kiedy Marcos i Juan umawiają się z nim na przekazanie pieniędzy, złodzieje kradną im teczkę ze znaczkami. Nie chcąc stracić okazji do zarobienia dużej gotówki, oszuści postanawiają wejść w posiadanie oryginalnych egzemplarzy.

Kod:
http://rapidshare.com/files/37953952/9.Qs.2000.part1.rar
http://rapidshare.com/files/37957909/9.Qs.2000.part2.rar
http://rapidshare.com/files/37971782/9.Qs.2000.part3.rar
http://rapidshare.com/files/37974395/9.Qs.2000.part4.rar
http://rapidshare.com/files/37979058/9.Qs.2000.part5.rar
http://rapidshare.com/files/37992528/9.Qs.2000.part6.rar
http://rapidshare.com/files/37993946/9.Qs.2000.part7.rar


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kubbbaaa
Administrator



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Compton

PostWysłany: Wto 16:20, 23 Paź 2007 Powrót do góry

Rosario Tijeras [2005]

Image

Jest to historia Rosario, kobiety która z nieudanego dzieciństwa ucieka poprzez wykastrowanie gwałciciela nożyczkami (stąd jej "nazwisko" Tijeras, które oznacza nożyczki). Zostaje luksusową prostytutką i jednocześnie zabójczynią związaną z lokalnymi vipami - członkami karteli narkotykowych. W jej życiu było wielu mężczyzn, lecz małe którego darzyła taką estymą jak bogatego i przystojnego Antonia i jego kolegi, wywodzącego się z biednej rodziny Emilio.

Zaburzona chronologia ostatnimi czasy jest bardzo eksploatowana. W tym filmie sprawdza się przemieszanie scen, gdyż w normalnej kolejności niektóre sceny wywarłyby mniejsze wrażenie.

Nie da się nie zauważyć głównej aktorki czyli Flory Martinez, która rzuca się w oczy i to nie tylko wtedy, gdy jest przyodziana w obcisłe i wyzywające stroje mające bardzo mocno podkreślić jej walory estetyczne. Sama cielesność nie jest jedynym autem jaki posiada ta aktorka. Bardzo dobrze prezentuje się też jej aktorstwo, gdyż gra ona w sposób niewzruszony, naturalny pomimo, iż swą karierę rozpoczęła od występowania w "betonii" (od autora: betonia - slangowa nazwa całego uniwersum telenowel).

W filmie tym widać zafascynowanie i zachłyśnięcie się estetyką filmów spod ręki tak uznanych twórców jak choćby Tarantino - zaburzona chronologia, dość banalne motywy wymieszane ze sporą dozą brutalności. Jednak całość nie posiada znamion wtórnej i durnej papki. Jedynie w drugiej połowie filmu reżyser gubi swój kinowy trop i zaczyna w dość małostkowy i wręcz infantylny sposób tłumaczyć takie, a nie inne zachowanie Rosario w jej dorosłym życiu. Na szczęście jest to jedyny negatywny moty na jaki w trakcie seansu udało mi się trafić.

Ciekawie stworzono główną postać, jest to mieszanina siły i mocy Nikity, oraz powalającego uroku Matyldy z "Leona Zawodowca", przyprawiona sporą dozą seksapilu i cyniczno-realnego, pozbawionego złudzeń podejścia do świata. Przez nieudane dzieciństwo i związane z tym traumatyczne przeżycia stała się tym kim teraz jest luksusową prostytutką, będącą jednocześnie zabójczynią, która przed śmiercią całuje swe ofiary, gdyż wyznaje zasadę, iż przed zejściem z tego świata nawet największej szui należy się odrobina przyjemności. Jej kontakty z mężczyznami, to głównie kontakty stricte zawodowe - czyli płatny seks oraz rozwałka. Lecz i u niej pod zewnętrzną twardością znajdują się pokłady kobiecości pragnące miłości, choćby braterskiej. Nie udaje się jej odciąć od przeszłości, przez co wpada w coraz większą otchłań oddzielającą ją innych ludzi.

Bardzo ciekawie zaprezentowano nie znany nam świat dnia codziennego osób mieszkających w Medellin. to miejsce wypełnione jest specyficzną mieszanką religijnością. Każdy wierzy tam w zbawienną moc amuletów, morderca namaszcza każdy nabój o posążek świętego, a kule ustawia się na stole w kształt krzyża. Istne pomieszanie z poplątaniem. Dostęp do dragów w tym mieście, gdzie mieści się najsłynniejszy kartel narkotykowy jest wręcz nieograniczony, a do klubów każdy przychodzi ze swoją porcją białego proszku.

Nie można też nie wspomnieć, iż film jest przesiąknięty seksem i mordem. Flora Martinez w przeciwieństwie do holywooodzkich gwiazdeczek nie boi się pokazać swego ciała, w scenach gdzie należy je zaprezentować. Z tego co było widać ona bardzo dobrze czuje się w swojej skórze i nie unika trudnych scen. Także w momentach, gdy brak jest ekscytującej golizny potrafi wykorzystać każdy swój gest, by przykuć uwagę widza do ekranu.

Sporą dozę humoru rodem z turpizmu wywołał u mnie motyw, gdy to martwego przed pogrzebem zabiera się na ostatni bal. Znajomi zabierają jego zwłoki do baru, gdzie piją za niego na umór, a nawet wynajmują mu striptizerkę!!! Wygląda to iście makabrycznie, a u mnie wzbudziło też specyficzną wesołość.

Kilka rzeczy pozostaje tu w sferze domysłów, pozostawiając widzowi pole do popisu przy interpretacji, ale i wytłumaczeniu sobie niektórych niedopowiedzianych zdarzeń, które wydają się być dziwne lub co najmniej nie na miejscu patrząc na fabułę.

Zdecydowanie polecam ten film wszystkim spragnionym czegoś nowego, ciekawego i z czekoladą. Po tym filmie z niecierpliwością będę wyglądał kolejnych produkcji, gdzie zobaczę Florę Martinez, gdyż zainteresowała mnie nie tylko swą urodą, ale i grą.

źródło: [link widoczny dla zalogowanych]

Kod:
http://rapidshare.com/files/30636296/Rosario.Tijera.2005.part1.rar
http://rapidshare.com/files/30636326/Rosario.Tijera.2005.part2.rar
http://rapidshare.com/files/30636314/Rosario.Tijera.2005.part3.rar
http://rapidshare.com/files/30636383/Rosario.Tijera.2005.part4.rar
http://rapidshare.com/files/30636350/Rosario.Tijera.2005.part5.rar
http://rapidshare.com/files/30636461/Rosario.Tijera.2005.part6.rar
http://rapidshare.com/files/30636449/Rosario.Tijera.2005.part7.rar
http://rapidshare.com/files/30636061/Rosario.Tijera.2005.part8.rar


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kubbbaaa dnia Czw 15:25, 25 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kubbbaaa
Administrator



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Compton

PostWysłany: Wto 18:11, 23 Paź 2007 Powrót do góry

WHISKY [2004]

Image

"WHISKY"

Urugwaj, 2004, 99 minut
Reżyseria: Juan Pablo Rebella, Pablo Stoll

Andres Pazos jako Jacobo Koller
Mirella Pascual jako Marta Acuna
Jorge Bolani jako Herman Koller

Nagroda FIPRESCI na MFF Cannes 2004
Nagroda Goya 2005 dla najlepszego filmu hiszpańskojęzycznego
Najlepszy film na MFF Hawana 2004
Najlepszy film i Nagroda Publiczności na MFF Gramado 2004
Grand Prix na MFF Tokyo 2004
i wiele innych nagród...


FILM

Całe życie Jacobo obraca się wokół jego podupadającej fabryki skarpetek. Jego jedyny kontakt ze światem to gburowate rozkazy, które wydaje swojej wiernej asystentce Marcie. Pomimo, że kobieta od lat zajmuje się wszystkimi sprawami Jacobo, ich relacja ogranicza się do wspólnej pracy, w której tworzą perfekcyjnie zgraną parę. Monotonne życie Jacobo zakłóca pewnego dnia zapowiedź wizyty Hermana, jego brata od lat mieszkającego w Brazylii. Jacobo prosi Martę, by na czas wizyty Hermana zgodziła się udawać jego żonę. Troje bliskich sobie, a zarazem zupełnie nie znających się ludzi podejmuje przedziwną grę pełną niezręcznych sytuacji i wymuszonych uśmiechów. Czy będą w stanie wyjść poza przybrane pozy i nawiązać głębsze relacje?

Image
Image
Image
Image

Image

O FILMIE

Cudowna... Z lekka absurdalna komedia o intymności i samotności. Powściągliwie opowiedziana, pełna melancholijnego humoru.
(Kenneth Turan, Los Angeles Times)

Film pełen delikatnego humoru, perfekcyjny pod każdym względem. Rewelacja!
(Jan Schulz Ojala, Der Tagesspiegel)

Whisky jest z pewnością największą niespodzianką roku. Bezbłędnie balansuje po linii subtelnego humoru. Cała opowieść zawiera się w obrazach delikatnie zabarwionych nonsensem.
(Gerard Lefort, Liberation)

Dyskretny i błyskawiczny humor, czasami nie więcej niż zamiar gestu. Niezwykły humanizm. Frustracje i nadzieje zdradzane poprzez milczenie i banalne wypowiedzi. Whisky płynie pomiędzy śmiechem i wzruszeniem, aż do wspaniałego zakończenia...

źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kubbbaaa
Administrator



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Compton

PostWysłany: Czw 15:32, 25 Paź 2007 Powrót do góry

Carandiru (2003)

Image


"Carandiru" to nazwa nieistniejącego już więzienia w Sao Paulo. Więzienia innego niż wszystkie; "zakładu czasowego zatrzymania", gdzie niedoszli skazani latami oczekiwali na udowodnienie winy i wyrok sądowy. Miejsca, o którym zapomniał wymiar sprawiedliwości. Miejsca szeroko omijanego przez Boga. Miejsca przystosowanego do "goszczenia" trzech tysięcy więźniów, w którym było ich jednak osiem tysięcy. Miejsca, gdzie we wszczętym przez więźniów 2 października 1992 roku buncie, z rąk tłumiącej go policji zginęło 111 z nich. Miejsca, które zlikwidowano dopiero w 2002 roku.

Jedynym obowiązującym na jego terenie prawem było to ustanowione i egzekwowane przez jego mieszkańców.

Scenariusz filmu powstał na podstawie zebranych i spisanych w książce "Przystanek Carandiru" wspomnień więziennego lekarza, Drauzio Varelli, który w Carandiru pracował jako wolontariusz przez czternaście lat. Przez ten czas na tyle dobrze poznał mieszkańców tego wyklętego miejsca, że zaufali mu, jak nikomu innemu z zewnątrz i opowiedzieli o perypetiach życiowych i okolicznościach swojego znalezienia się tam.

Film zrealizowano w konwencji paradokumentu; opowiedziane przez więźniów, przekazane nam przez Varelli'ego, indywidualne historie ich życia; przegranej walki z najniższymi instynktami, chwilowego zapomnienia, nienawiści, zemsty, poświęcenia i wyrzeczenia, przeplatają się z opowiadanymi przez nich samych wspomnieniami sprzed wylądowania w Carandiru i już z okresu ich pobytu w tym specyficznym świecie. Trudno wyobrazić sobie prawdziwszą opowieść filmową czy bardziej obiektywną relację (narratorów było kilkuset!) z krwawych wydarzeń.

Przyzwyczajeni jesteśmy do filmów (jest ich duża większość), w których poznajemy bliżej jednego, czasem kilku bohaterów. Przy okazji "Carandiru" jest ich przynajmniej kilkunastu, a ich filmowe historie powstały ze sklejenia prawdziwych historii kilkuset, być może kilku tysięcy osób. Historii, których nie znaleźlibyśmy nawet w policyjnej kartotece. Dlatego film jest aż tak wciągający.


ImageImage
ImageImage
ImageImage
ImageImage
ImageImage

0. [link widoczny dla zalogowanych]
1. [link widoczny dla zalogowanych]
2. [link widoczny dla zalogowanych]
3. [link widoczny dla zalogowanych]
4. [link widoczny dla zalogowanych]
5. [link widoczny dla zalogowanych]
6. [link widoczny dla zalogowanych]
7. [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kubbbaaa
Administrator



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Compton

PostWysłany: Czw 15:49, 25 Paź 2007 Powrót do góry

Cidade Baixa (2005)

Image


„Cidade Baixia” to opowieść o miłosnym trójkącie pomiędzy dwoma przyjaciółmi, Deco i Naldinho, a prostytutką Karinną – to obraz przyjaźni, która wchodzi w konflikt z namiętnością, pożądaniem i żądzą. Akcja toczy się w biednych dzielnicach Salvadoru, Cachoeiry i pięciu innych miastach wybrzeża Bahia – w świecie narkotyków, szybkiego seksu i przemocy.



Strony z torrentami z filmu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kubbbaaa
Administrator



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Compton

PostWysłany: Czw 15:56, 25 Paź 2007 Powrót do góry

Amores Perros [2000]

Image


Obraz był pomyślany jako portret Meksyku, stolicy Meksyku. Wielka metropolia, więc i film długi i wielowątkowy. Składa się z trzech opowieści, połączonych jak u Kieślowskiego przypadkiem. Gwałtowne i niespodziewane jak wypadek samochodowy, bo wypadkiem samochodowym spowodowane, spotkanie trzech odmiennych światów. Każda nowela ma swoje tempo, swój styl narracji, swoich bohaterów, swoją miłość, swoje psy, swoją idée fixe. Pierwsza jest najlepsza. Szybka, brutalna i namiętna. Po prostu latynoska. O zakazanych walkach psów, zakazanej miłości, zakazanych czynach (napady, palenie skrętów etc.). Zwierzaki duże i groźne. Druga jest najgorsza. Nuda telenowelowa z wyższych sfer - o smutnym upadku miłości i kariery pięknej modelki. Piesek mały, bezradny, jak i bohaterowie. Brzmi to nieco głupio i nieczytelnie w kontekście symbolicznego wydźwięku obecności w filmie najlepszych przyjaciół człowieka, ale wpada pod podłogę i tam spędza swój występ w "Amores...". Trzecia jest średnia, psychologiczna, ale do Bergmana daleko. Też trochę zbyt statyczna i przydługa.

Dzieło nietuzinkowe, ale, usłyszawszy tyle dobrego, zobaczywszy wynik tegorocznego WMFF (piąte miejsce), spodziewałem się czegoś więcej. Jednak nie zrozumcie mnie źle, polecam gorąco, bo każdy znajdzie coś dla siebie - łyk agresji, łyk refleksji - ale i coś zapewne odrzuci. Każdy na którejś części (drugiej zapewne) prawdopodobnie nieco się wynudzi, co nie zmienia faktu, że i tak warto obejrzeć.

Zaczyna się od końca. Octavio z kumplem i postrzelonym (kulą znaczy się) psem uderzają z impetem w samochód pięknej Velerii. Pierwszy idzie do szpitala i musi przełożyć plany ucieczki z żoną brata. Drugi ginie i już nie zarobi z przyjacielem na walkach psów ani grosza. Zresztą zwierzaka ratuje zdziczały eks-rewolucjonista, teraz lump, hodowca ulicznych kundli i płatny zabójca, Chivo. Kiedyś - tak jak ostatnio Daniel dla modelki, która w wypadku łamie, a potem traci, nogę, a z nią urodę, czyli wszystko co ma - opuścił żonę, teraz chce odzyskać córkę.


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Password:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kubbbaaa
Administrator



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Compton

PostWysłany: Nie 12:42, 28 Paź 2007 Powrót do góry

El Aura (aka The Aura) (2005)

Image

Reżyseria: Fabian Bielinsky
Scenariusz: Fabian Bielinsky
Zdjęcia: Checco Varese
Muzyka: Lucio Godoy
Scenografia: Mercedes Alfonsin
Producent: Mariela Besuievski, Pablo Bossi, Samuel Hadida, Gerardo Herrero
Gatunek: Thriller
Produkcja: Argentyna, Francja, Hiszpania
Studio: Televisión Española (TVE)
Czas trwania: 134 min.

OBSADA:
Ricardo Darin: Esteban Espinosa
Dolores Fonzi: Diana Dietrich
Pablo Cedrón: Sosa
Nahuel Perez Biscayart: Julio
Jorge D'Elia: Urien
Alejandro Awada: Sontag
Rafael Castejón: Vega
Manuel Rodal: Carlos Dietrich
Walter Reyno: Montero
Alejandro Gance: ---
Daniel Alejandro Ovando: ---
Daniel Delevin: ---
Claudio Rissi: Vega (głos)
Victoria Vescio: Vanina



Image
Wypychacz zwierząt Espinoza cierpi na epilepsję. Jego umysł pochłonięty jest obsesyjnymi myślami na temat popełnienia zbrodni doskonałej. Uważa, że policjanci nie mają na tyle sprytu i inteligencji, by rozwiązać zagadkę morderstwa, o ile wszystko zostanie dobrze przygotowane. To samo myśli o przestępcach, że nie potrafią niczego przygotować w odpowiedni sposób. Uważa, że może popełnić zbrodnię doskonałą dzięki swej fotograficznej pamięci i umiejętności analitycznego myślenia. Zostaje zaproszony na polowanie, gdzie wypadek daje mu szansę życia: możliwość popełnienia zbrodni doskonałej, o której tyle rozmyślał...

Image

CD. 1
Kod:
http://rs69tl2.rapidshare.com/files/36661289/El.Aura.2005.CD1.avi.001
http://rs97tl2.rapidshare.com/files/36663195/El.Aura.2005.CD1.avi.002
http://rs73tl2.rapidshare.com/files/36665672/El.Aura.2005.CD1.avi.003
http://rs114tl2.rapidshare.com/files/36667317/El.Aura.2005.CD1.avi.004
http://rs67tl2.rapidshare.com/files/36669079/El.Aura.2005.CD1.avi.005
http://rs94tl2.rapidshare.com/files/36670861/El.Aura.2005.CD1.avi.006
http://rs51tl2.rapidshare.com/files/36672513/El.Aura.2005.CD1.avi.007


CD.2
Kod:
http://rs84tl2.rapidshare.com/files/36675057/El.Aura.2005.CD2.avi.001
http://rs124tl2.rapidshare.com/files/36677090/El.Aura.2005.CD2.avi.002
http://rs137tl2.rapidshare.com/files/36678951/El.Aura.2005.CD2.avi.003
http://rs98tl2.rapidshare.com/files/36686003/El.Aura.2005.CD2.avi.004
http://rs80tl2.rapidshare.com/files/36688242/El.Aura.2005.CD2.avi.005
http://rs60tl2.rapidshare.com/files/36693013/El.Aura.2005.CD2.avi.006
http://rs76tl2.rapidshare.com/files/36695750/El.Aura.2005.CD2.avi.007
http://rs63tl2.rapidshare.com/files/36696101/El.Aura.2005.CD2.avi.008


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kubbbaaa
Administrator



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Compton

PostWysłany: Śro 13:13, 07 Lis 2007 Powrót do góry

Amor Idiota [2004]

Image

Czołówka
Tytuł: Amor idiota
Reżyseria: Ventura Pons
Rok produkcji: 2005
Format: cine, 35 mm
Czas: largometraje - 93 min


Kryzys, jaki przechodzi bohater filmu, Pere-Lluc Solans (Santi Millán), pchnął go do popełnienia czynu dziecinnego, niedojrzałego i ekshibicjonistycznego w restauracji. W tym też momencie poznamy jego dwóch przyjaciół, Àlexa (Marc Cartes) i Jordiny (Mercé Pons). Zwłaszcza tę ostatnią, która ratując go z opresji pokazuje charakter łączących ich zwiazków. Po kilku dniach, Pere-Lluc dowiaduje się o śmierci w Argentynie jego przyjaciela, Nicco Zenone. Idzie na kielicha, żeby się pocieszyć po tej stracie. Kiedy wraca pijany do domu, wpada na drabinę, na której dziewczyna zawiesza banner na latarni. Upada na chodnik i w tym stanie wpół zamroczenia zaczyna się jego fascynacja dziewczyną.

Kod:
http://rapidshare.com/files/53908776/Amor_Idiota.avi.0
http://rapidshare.com/files/53915629/Amor_Idiota.avi.1
http://rapidshare.com/files/53922039/Amor_Idiota.avi.2
http://rapidshare.com/files/53927754/Amor_Idiota.avi.3
http://rapidshare.com/files/53933195/Amor_Idiota.avi.4
http://rapidshare.com/files/53938077/Amor_Idiota.avi.5
http://rapidshare.com/files/53943023/Amor_Idiota.avi.6
http://rapidshare.com/files/53944798/Amor_Idiota.avi.7


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)